O nas – Wirtualna Siedziba
Wirtualna Siedziba od ponad 10 lat specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze przedsiębiorców. Oferujemy kompleksowe i nowoczesne rozwiązania jak wirtualne biuro, adres do rejestracji firmy, obsługa pocztowa czy wirtualny asystent. Wspomniane rozwiązania pozwalają na sprawne i efektywne prowadzenie firmy – minimalizują koszta najmu lokalu biurowego oraz zapewniają pełną elastyczność w prowadzeniu biznesu.
Nasza oferta skierowana jest zarówno do osób zaczynających działalność gospodarczą, startupów, kancelarii prawnych, branży e-commerce, freelancerów oraz innych firm, które cenią sobie elastyczność i mobilność. Nasza misja to umożliwienie przedsiębiorcom skupienia się na rozwoju swojej działalności, bez konieczności martwienia się o codzienne sprawy biurowe.
Sprawdź naszą ofertę oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
KORZYŚCI:
- wygoda i oszczędność czasu, redukcja kosztu najmu biura
- budowa zaufanego wizerunku firmy
- elastyczność w rozwoju firmy
- większe fundusze na inwestycje
- przyjazne urzędy – kontrole w Warszawie odbywają się dużo rzadziej
- dogodne położenie – Warszawa Śródmieście
- stabilność najmu – lokal posiadamy na własność w związku z czym umowy są zawierane na podstawie umowy najmu lokalu, a nie podnajmu
- działamy na rynku od ponad 10 lat