adres dla fundacji

Wirtualny adres dla fundacji – dlaczego warto?

Wirtualne biura i usługi adresu do rejestracji firmy stały się niezwykle popularne w dzisiejszych czasach, szczególnie dla fundacji. Posiadanie wirtualnego adresu w Warszawie może przynieść liczne korzyści i plusy dla organizacji non-profit. W tym artykule przyjrzymy się niektórym z tych zalet i dlaczego warto zdecydować się na wirtualny adres dla fundacji w stolicy Polski.

Czytaj dalej
umowa_wirtualnego_biura

Umowa najmu wirtualnego biura

Skoro zdecydowałeś się na wirtualne biuro w Warszawie to pewnie zapoznałeś się ze wszystkimi korzyściami płynącymi z tego rozwiazązania, wybrałeś dobry adres i planujesz dopełnienia formalności. Pozostała zatem najważniejsza kwestia – jak wygląda umowa wirtualnego biura oraz proces jej zawarcia?

Czytaj dalej
wirtualne biuro

Siedziba i adres spółki a wirtualne biuro 

Każdy przedsiębiorca prowadzący działalnośc w Polsce jest zobowiązany do wskazania siedziby oraz adresu firmy. Pojęcia te choć podobne i potocznie używane zamiennie nie są tożsame w świetle prawa. Wskazanie siedziby firmy, w przeciwieństwie do adresu jest konieczne już na etapie rejestracji. Czym zatem jest siedziba spółki i czym różni się od jej adresu oraz w czym może pomóc Ci wirtualne biuro?

Czytaj dalej

Kontrola skarbowa w wirtualnym biurze

Kontrola skarbowa jest rutynową czynnością urzędową, której może być poddany każdy podatnik prowadzący działalność gospodarczą. Głównym celem takiej kontroli jest potwierdzenie wiarygodności prowadzonych ksiąg oraz prawidłowości rozliczeń finansowych. Czy zawiadomienie o wszczęciu kontroli skarbowej powinno budzić zaniepokojenie? W jakich sytuacjach możesz się jej spodziewać? Kiedy może zostać przeprowadzona bez wcześniejszego zawiadomienia? Jak wygląda kontrola skarbowa w wirtualnym biurze w warszawie oraz przede wszystkim – jak się do niej odpowiednio przygotować? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć w poniższym artykule. 

Czytaj dalej

Produktywność pracy w pandemii COVID-19

Wybuch pandemii COVID-19 odcisnął piętno na wszystkich obszarach życia od prywatnego po zawodowe. Z dnia na dzień ludzie zmuszeni zostali do opuszczenia swoich biur, zakładów, ośrodków szkoleniowych i zamknięcia się w 4 ścianach mieszkań. Wszystkie dotychczasowe aktywności uległy przekształceniu, przy czym praca zdalna stała się jedyną możliwością przetrwania małych firm i prowadzonych działalności. Towarzyszył temu duży skok cyfryzacji, połączony z wdrożeniem procesów optymalizacyjnych. Jak taka sytuacja wpłynęła na produktywność pracy?

Czytaj dalej

Jednoosobowa działalność gospodarcza – jak przekształcić ją w spółkę?

Wizja zwiększenia obciążeń publicznoprawnych prowadzi do poszukiwania rozwiązań, które pomogą złagodzić wpływ nowych regulacji i przetrwać na trudnym, mocno konkurencyjnym rynku. Stąd, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się bądź rozważa przekształcenie jednoosobowej działalności gospodarczej w spółkę. Jakie kroki prawne należy podjąć? Jakie aspekty rozważyć? A przede wszystkim, czy jest to opłacalne? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć w poniższym artykule.

Czytaj dalej

Rejestracja Spółki z o.o. krok po kroku

Zastanawiasz się jak założyć spółkę z o. o.? Jak przebrnąć przez wszelkie formalności? Jakie dokumenty są wymagane? Co zmieniło się od 2021 roku? Dlaczego warto skorzystać z usług firm zajmujących się rejestracją i obsługą spółek? Czym jest wirtualne biuro?

Czytaj dalej

Home office z wykorzystaniem wirtualnego biura

Obecna sytuacja epidemiologiczna zmusiła większość z nas do zamknięcia się w czterech ścianach własnego mieszkania i przejścia na tzw. home office czyli pracę zdalną. Początkowo sytuacja wydawała się komfortowa – kto nie chciałby popracować w domowych zaciszu czy uniknąć wczesnych pobudek i ulicznych korków? Jednakże po dłuższym czasie, praca stała się przykrą koniecznością. Z pomocą znów przychodzi wirtualne biuro!

Czytaj dalej

Wirtualne biuro w Warszawie – tańsze niż stacjonarne

Założenie własnego, stacjonarnego biura wiąże się z ogromem wydatków. To nie tylko koszt wynajmu, bądź też kupna lokalu o wymaganej powierzchni, ale także jego wyposażenie, dobór wykwalifikowanego personelu i co miesięczne koszty związane z eksploatacją. Szczególnie w pierwszych miesiącach funkcjonowania, możemy zostać przytłoczeni lawiną wydatków. Jak zatem obniżyć koszty prowadzenia firmy?

Wirtualny asystent – Twoja osobista sekretarka online

Prowadzenie firmy wiąże się z ogromną odpowiedzialności oraz wykonywaniem wielu, różnych czynności. Przedsiębiorcy coraz częściej korzystają z usług outsourcingu, np. księgowości. Ostatnio coraz bardziej popularny jest także outsourcing biurowy, czyli posiadanie tzw. wirtualnego asystenta. Sprawdźmy, na czym dokładnie polega ta usługa.

Czytaj dalej