O nas – Wirtualna Siedziba

Wirtualna Siedziba od ponad 10 lat specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze przedsiębiorców. Oferujemy kompleksowe i nowoczesne rozwiązania jak wirtualne biuro, adres do rejestracji firmy, obsługa pocztowa czy wirtualny asystent. Wspomniane rozwiązania pozwalają na sprawne i efektywne prowadzenie firmy – minimalizują koszta najmu lokalu biurowego oraz zapewniają pełną elastyczność w prowadzeniu biznesu.

Nasza oferta skierowana jest zarówno do osób zaczynających działalność gospodarczą, startupów, kancelarii prawnych, branży e-commerce, freelancerów oraz innych firm, które cenią sobie elastyczność i mobilność. Nasza misja to umożliwienie przedsiębiorcom skupienia się na rozwoju swojej działalności, bez konieczności martwienia się o codzienne sprawy biurowe.

Sprawdź naszą ofertę oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

KORZYŚCI:

  • wygoda i oszczędność czasu, redukcja kosztu najmu biura
  • budowa zaufanego wizerunku firmy
  • elastyczność w rozwoju firmy
  • większe fundusze na inwestycje
  • przyjazne urzędy – kontrole w Warszawie odbywają się dużo rzadziej
  • dogodne położenie – Warszawa Śródmieście
  • stabilność najmu – lokal posiadamy na własność w związku z czym umowy są zawierane na podstawie umowy najmu lokalu, a nie podnajmu
  • działamy na rynku od ponad 10 lat